22 Aralık 2013 Pazar

yokluğunda çok kitap okudum :D

bir kaç kez geri döndüm dedikten sonra bi türlü dönemediğimi farkettim ve bu sefer kesin dönüş yapmaya gerçekten karar verdim :D hayatım boyunca kitap okumayı çok seven bir insan oldum..kitaptaki karakterlerle yasayıp bazen onların duygularını hissedip gerçek hayattan kısa sürelerlede olsa uzaklaştığımı hissediyorum çünkü. ve blogun ismi make up time olmasına ragmen konu dışı olacak ama kitaplarımıda sizinle paylaşmak istedim.hayattaki en büyük pişmanlığım kitaplarımı dagıtmak ve sahafta değiştirmek olmuştur.keşke bi kütüphane yapsaymışım kendime.resimlerde gördükleriniz kitaplarımın sadece bir kısmı.devamı geldikçede paylaşmaya devam edeceğim son okuduğum kitap ise tek kelime ile muhteşem ilişkide yaşadığınız mutlulukları mutsuzlukları dile getiremediklerinizi bulabileceğiniz bi kitap artık sadece makyaj değil sevdiğim ve begendiğim birçok şeyi blogumda paylaşmayı düşünüyorum.sizinde begendiğiniz kitaplar varsa ve önerirseniz çok sevinirim :D