22 Aralık 2013 Pazar

SEPHORA-KRYOLAN- MAC

Daha önce kozmetik mağazasında çalıştıgımı belirtmiştim. uzunca bir süre kuaförde çalıştım ve güzellik uzmanlığı egitimi aldım sadece aldığım eğitimin yeterli gelmediğini düşünerek ürünleri ve makyaj tekniklerini öğrenmek ve kendimi geliştirmek adına kozmetik mağazalarında çalışmaya başladım ilk kozmetik mağazam sephora oldu ve birçok markanın ürünleriyle burda tanıştım her marka hakkında bilgiye sahip olmamda ve makyajda farklı teknikler öğrenmemde çok faydası oldu.daha sonra...
kryolanda çalışmaya başladım profesyonel ve special efekt ürünleri hakkında bilgilerede bu markada sahip oldum .ama buda bni kesmemiş olacakki :D
yine çalışmaktan çok keyif aldığım ve yine kendimi geliştirmemde fazlasıyla faydasını gördüğüm mac te çalışmaya başladım. ve tabi bu süreler içinde çok güzel ve aşık olduğum ürünlerim oldu.bundan sonra bloğuma daha çok vakit ayıracağım için yazılarda zamanla gelecek..peki şimdi nemi yapıyorum..bekleyin yazısı yakında:D:D