15 Ocak 2012 Pazar

akne ve sıyah nokta düşmanlarıu


uzun bir aradan sonra blogumla ilgilenmeye vakit bulabiildim.malum kozmetik magazalarının yogun çalışma saatleri bni yorgun düşürmüştü işten ayrıldım.onun buruklugunu hala yasıyorum.
garnier aktif saf temiz ciltteki sivilce ve siyah noktaların temizlenmesine yardımcı jel temizleyiciyi kardeşim için almıştım bu bitirdiği üçüncü ürün ve eskisine oranla cildi daha iyi durumda yüzünde bi kaç sivilce kaldı.şu anda cildindeki sivilce izlerini ve hassasıyeti gidermeye çalışıyoruz.
garnier saf temiz de hem peeling hem maske olarak kullanılıyor sivilce siyah nokta ve izleri gidermek için kullanılıyor.ben bu ürünü bazen peeling bazen maske olarak kullanıyorum maske olarak yüzünüzde 5 dk bekletip yıkıyorsunuz ilk yıkadıgınız andan itibaren gözeneklerinizin temizlendiğini farkediyorsunuz.bazende sivilcenin üstüne lokal olarak uygulayıp bekletiyorum yeni oluşmak üzere sivilcenin büyümesini önlüyor.ben memnunum bü üründen.
bu arada son olarak çay ağacı özü aldım aktardan bu sıra bnde yüzümde 4 ayrı bölgede çıkan sivilceyle ugrasıyorum çünki :D
peeling yaparkende sephoradan 5 tl ye aldığım yüz temizleme fırcasını kullanıyorum

Hiç yorum yok: